Bulan baru

1 November 2011

Bertambah lagi bukan ke bulan pergerakkan hidup. Makin tua rasanya diri. Perlu perbanyakkan amal dan ilmu agama. Kerja saat akhir nie memang banyak. Dengan tugasan yang banyak belum siap dan akan dihantar pada paling lewat 13 hari bulan. Tapi aku dah target kpi mesti siap sebelum 8 hb agar line penghantaran online selesa. Tak lama lagi habislah studyku dan niat hati nak sambung terus je master dan kalau rezeki lebih ke PHD... memang hajat hatiku akan terus belajar selagi diberi kesihatan yang sihat dan rezeki yang murah.Amin.....aku adalah idola anakku jadi aku mesti jadi yang terbaik di mata mereka walaupun bukan semestinya manusia itu sempurna segalanya.

Comments

  1. Bertuah sekolah yang dapat cikgu macam ni..bersemangat..jika dah disemai didalam hati.. InsyaAllah akan dimakbulkan. Semuga berjaya dan saya percaya akan berjaya kerana saya memang kenal orangnya...syabash

    ReplyDelete
  2. terima kasih tn haji.Sebenarnya tn haji banyak bg saya semangat.thanks tn haji.Tn hajipun amat saya hormati. Tegas bertempat dan yang paling penting tidak menyekat anak buah untuk berjaya.insyallah....jrg dpt guru besar mcm tu.terima kasih byk2 dan doakan saya berjaya mcm ank2 tn haji.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts